biskupiec.com.pl Witaj! Zaloguj się Załóż konto

Zaawansowane

do Pana Damiana W.-aktualizacja cd.

Wysłane przez dajtek9 
do Pana Damiana W.-aktualizacja cd.
19 lut 2006 - 14:39:27
Panie Damianie, ale ja wcale nie miałam na myśli usuwania tej strony. Z tego miejsca przepraszam że mnia Pan tak zrozumiał...chodziło mi o jej aktualizacje tzn.omawianie tematów bardziej aktualnych, bierzących a usuwanie np. do Archiwum tych juz nie aktualnych.Jestem studentką A.K., nie zawsze mogę wrócić do domu (do B-ca) dlatego często zaglądam na tę stronkę z nadzieją, że znajdę w niej bierzące tematy dotyczące życia mieszkańców B-ca i okolic.Na marginesie -fajnie że taka stronka powstała. Graruluję a zarazem cieszę się, że to właśnie Pan podjął się realizacji tego "projektu"-Jeżeli chodzi o druga część postu-pomysły-służę pomocą!!! P.S.Dziękuję że zainteresowal się Pan moim postem i tak szybko Pan zareagował...
Re: do Pana Damiana W.-aktualizacja cd.
19 lut 2006 - 19:54:58
zaloz jeszcze kilka tematow,sa fascynujące...
Re: do Pana Damiana W.-aktualizacja cd.
20 lut 2006 - 01:02:02
heh....zeby informacje pozbierac i napisac potrzeba czasu...^^ nikt nie ma checi Damiankowi pomoc wiec nici z regularnych newsow;]
Re: do Pana Damiana W.-aktualizacja cd.
20 lut 2006 - 12:32:22
A regolarne newsy brzmialy by nastepujaco ,,I zaczal sie kolejny okres gdzie nic sie niedzieje'' albo ,,kolejny taki sam dzien w biskupcu'' ewentualnie ,,po pol roku nie dziania sie niczego w Biskupcu w koncu nic sie nie dziejewinking smiley''
Re: do Pana Damiana W.-aktualizacja cd.
20 lut 2006 - 19:09:08
[www.biskupiec.com.pl]